Fredag

Jag orkade verkligen inte skriva i bloggen i morse då jag gick upp. Honey och jag gick upp tillsammans vid lite över sex i morse och åt frukost, när klockan var sju så åkte han till jobbet. Jag la mig i sängen och satte på en film, efter filmen så gick jag upp för att slänga in en maskin tvätt och sedan la jag mig i soffan och bara slappade.

Min vän Veronica kommer hit i dag efter att hon slutat jobbet, tippar på att hon är här vid fem eller nått. Vi ska antagligen gå ut i dag och träffa några gammla vänner till oss men vi får se hur det blir, Veronica mådde inte riktigt ok när hon ringde förut på sin rast men jag hoppas att hon mår bättre snart.

Nu ska jag kolla igenom mina mail tänkte jag får ju så jäkla många mail varje dag.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0