Fredag

I dag är jag lite trött faktiskt, somna rätt sent i går. Och alltid när jag somnar sent så ska det alltid ringa på dörren tidigt på morgonen...varför det så för? Jag hasade mig ur sängen i morse då det ringde på dörren, tog på mig min morgonrock öppnade sedan dörren och där stod den där gubben som var hos mig häromdagen och fixade min värmefläckt här hemma. Han ville bara kolla så att det funka och så skulle han fixa en sak med den, vad han fixade vet jag inte. Satt mest som en zombi i soffan och bara svarade mmm på allt han sa hehe.

Har precis varit ute med hundarna också så dom fått leka av sig lite. Det är rätt skapligt väder hos mig i dag, solen tittar fram lite och vinden ligger stilla.

Skulle ju gjort ett prov i dag men jag har som sagt inte fått tag på min lärare. Tror nog att hon har blivit sjuk eller nått. Kanske har hon fått svininfluensan? Usch, nä det hoppas jag inte. Men men jag kan inte göra mycket mer än att vänta på att hon mailar mig tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Miss Diana

Jag är i vecka 25 nu. Längtar tills man får sin lilla flicka i famnen. Det ska bli så mysigt. =)



Usch hoppas att din lärare inte fått svininfluensan.. =/

Ja testa den produkten om du plattar håret mycket, den är så bra. Love Kerastase!

2009-11-20 @ 13:41:04
URL: http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Åh vad mysigt, hon är långt gången då. Jag kan tänka mig hur mysigt det måste va att kunna ligga och lyssna på bebisen. Jag kan ju bara känna den men inte höra. Hon är en vilde där inne, sprattlar och boxas precis som mamma och pappa.. haha



Ja vi vet redan att det är en flicka. Vi kan inte hålla oss så länge som till mars, vi flyttar ju snart oxå och vill gärna inreda barnrummet samt köpa fina klänningar eller grejer.. Så vi fick veta att det va en flicka. Såå söt. Liten prinsessa som kommer att bli pappas lilla flicka och ögonsten. =)

2009-11-20 @ 14:11:25
URL: http://missdq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0