Godmorgon

I dag va jag upp tidigt :) Gick upp med honey klockan halv sju och åt frukost med honom innan han skulle åka till jobbet, mysigt! Jag gjorde iordning rostade mackor med ost och tomat och så drack vi te. Va ute med hundarna precis och det var inget roligt väder att gå ut i dag heller. Det regnar och blåser som bara den hos mig så det blev bara fort ut och kissa och sedan in :)

Så just nu ligger jag och mina hundar i den stora goa varma sängen :) Sängen blev plötsligt väldigt stor efter att honey hade åkt hehe. Men det är bara Tilda glad för, hon får då extra stor plats att ligga på :) närmare bestämt en hel 90 säng för sig själv hehe.

Får väl se hur länge jag orkar hålla mig vaken är rätt så sömnig nu faktiskt. Vi såg ju UFC galan i går och det var riktigt bra fighter tycker jag. Efter att galan var slut så skulle vi ju tittat på filmen Public Enemies men jag blev för trött så kanske ska vi se den i dag i stället :)

Ne nu ska jag hämte lite mera te sen ska jag kolla igenom mina mail.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0