Godnatt på er

Oj vad klockan sprang iväg hi,hi har suttit och tittat på lite program på tv4 play. Har bland annat kollat på mamma till en mördare. Usch vad hemskt det var att titta på det. Det avsnittet som jag tittade på nu handlade om en kille som heter Christer och som år 2006 mördade sin sambo i Göteborg, inte långt ifrån mig. Han sitter nu på lillhaga som är en psykiatrisk avdelning som finns på Sahlgrenska sjukhus i Göteborg. Min pappa jobbar där och det har han gjort ett antal år. Om han har hand om just Christer vet jag ej men jag förmodar att han har det.

Nu ska jag försöka sova, ska hem till min mami i morgon eller om hon kommer hem till mig, vi har inte riktigt bestämt än, men vi har i alla fall bestämt att vi ska äta frukost tillsammans :) sen efter det så ska jag åka och jobba.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0