Hej på er!

Sorry för att jag inte har skrivit för än nu men det är för att jag varit med min honey. Vi vakna vid elva i dag och gick upp och åt en god frukost. Efter frukosten så satte vi på en film, vi såg Marley And Me. Helt underbar film, den är både rolig och sorgsen. Efter filmen tog vi en lång promenad med hundarna, vi gick ner till stranden/vattnet (bor väldigt nära havet). När vi väl va hemma så satte vi oss i soffan och funderade på vad vi skulle göra i dag, och vi kom fram till att vi skulle gå på bio i dag, jätte kul och mysigt ska det bli :)

Vi ska se 2012 och jag har hört att den ska va jätte bra! Bion börjar klockan sju i kväll men vi ska hämta biljetterna vid sex tiden.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0