Hej på er

Jag har inte kunnat skriva för en nu för jag har haft fullt upp här hemma. En Telia gubbe har varit här hos mig och fixat nått med ledningarna och så har mitt internett cpat sig. jag blir galen på 3 snart. Internetet vägrade gå igång i morse så jag satt i telefon med dom i en timme.

När jag väl fick igång internetet så svarade jag på lite kommentarer här i bloggen som jag fått och efter det skrev jag ett ganska långt inlägg om vad jag gjort i dag men då helt plötsligt dog hela datorn, jag hade glömt att batteriet var dåligt och inte satt datorn på laddning (frustrerande).

Men iallafall så orkar jag inte skriva om hela inlägget så det blev väldigt kort nu. Min vän kom också precis hit och vi sitter och äter pizza och tittar på Helens små underverk just nu.

Återkommer om ett tag då min ilska lagt sig haha, för just nu hatar jag min dator.


Kommentarer
Postat av: Grannen

När va den Telia snubben här ?

2009-11-18 @ 00:34:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0