Hej på er

Vakna vid nio i dag och har bara tagit det lugt i dag det har varit jätte skönt. Har lite ont i huvudet men ja hoppas att det ska gå över snart. Har tvättat lite kläder här hemma, myst med mina hundar och tittat lite på tv.

Avbokade mina biletter till New Moon på lördag också.... igen hehe, men ja var tvungen för jag hade helt glömt av att jag ska på midda på lördag. Vet inte när jag ska boka nya biljetter men kanske blir det i veckan som kommer.

I dag så måste jag verkligen plugga till mitt prov som jag antagligen har i morgon, har ej fått nått svar av min lärare om jag ska göra det i morgon, lite frustrerande är det eftersom det är sista dagen som jag kan göra provet för på måndag så sätter hon slutbetyget i den kursen. Aja jag hoppas att hon mailar mig nu under eftermiddagen.

Nu ska jag göra mig en kopp te och ta en huvudvärkstablett.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jobbigt att din lärare inte har svarat dig. Hoppas du klarar provet :) och att din huvudvärk har blivit bättre? Kram kram

2009-11-19 @ 15:15:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0