Hej på er

Jag somnade igen vid halv elva i morse och vaknade lite i två. Sitter just nu och äter spagetti och köttfärssås som jag gjorde för en stund sedan himla god blev den :)

Fick ett mail från min lärare nu, och soooom jag har försökt att få tag på henne va. I nästan två veckor har jag mailat henne om att jag är redo för att göra mitt slutprov. Nu skrev hon till mig att hon hade tagit ledigt ett tag för att det tydligen behövdes, men då tycker jag att man ändå kan maila sin elev och förklara hur det ligger till. Jag ska tydligen inte få göra provet nu i veckan som jag ville utan hon vill att jag skulle läsa färdigt dom två andra kurserna som jag håller på med???? ööö VA, jag fattar inte varför. Jag har ju övat på detta provet och så nu helt plötsligt ska jag lägga det åt sidan och plugga en massa annat, ja då kommer jag ju glömma av det jag precis pluggat och får börja om från början sen igen "frustrerande"


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0