Hej på er!

Jag hade en såååå rolig kväll ute i går, träffade massa gamla vänner som jag inte sett på hur länge som helst. Vi dansade typ non stop hela kvällen. Så jäkla dumt att jag inte hade laddat min kamera, hade verkligen tänkt ta med mig den i går när vi gick ut. Men jag ska försöka ta med den nästa gång jag går ut.

Vi va hemma vid halv fyra i natt och jag slockna med en gång ja la mig i sängen. Min kropp va heeelt slut och lika så min röst haha, vi sjöng rätt mycket i går så i dag är jag lite hes.

Nu ska jag och Veronica strax åka in till stan. Veronica ska vaccinera sig mot svininfluensan och jag ska följa med och hålla henne i handen.....haha, ne nu skojar ja bara ;) jag ska följa med i alla fall. Sen ska vi åka och köpa lite mat tills i kväll, vi funderar på om vi ska köpa tacos, va jätte länge sedan som jag åt det. Så i kväll blir det en riktigt mys kväll :)


Kommentarer
Postat av: vivvi

fast det slutade med att du fick hålla mig i handen ändå =P thank u babe =)

2009-11-29 @ 20:49:25
URL: http://strikeaposev.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0