Hemma sent i dag


Oj va sent jag va hemma i dag. Efter jobbet så kom min vän Veronica och hämtade mig. Hon skulle till frisören i dag och självklart hängde jag på för att ge lite tips. Hon skulle klippa sig väldigt kort så jag tyckte att en Victoria Beckham frisyr skulle passa henne bra.

Efter att vi hade vart hos frisören så åkte vi till hennes jobb för att hämta en present som hon hade fått från en leverantör. En väldigt rolig sak hade hon fått. Jag vek mig av skratt, HAHA. Ska snart visa er va det var för nått.

Dessa korten tog jag på Veronica hos frisören!



Nu ska jag färga Veronicas hår lite svartare :) så vi hörs efter det.
Och då ska jag också visa vad det va hon fick av leverantören!




Kommentarer
Postat av: tess

sv: det kanske du har det måste jag ha missat när jag kikade på din blogg förut :)

2009-11-04 @ 20:17:09
URL: http://bahlite.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0