Hemma

Nu är jag hemma igen efter att ha jobbat och varit i stan och handlat lite leksaker till två små goingar som snart fyller 2 och 3 år :) Hon som fyller 3 önskar sig en prinsessklänning och jag hitta så många söta och fina prinsess klänningar va, nästan så att jag själv vill vara liten igen och strutta runt i en prinsessklänning haha! Sen älskar hon att måla och så är hon helt såld på Hello Kitty. Men om hon får en klänning, kritor/pennor, målarbok eller nått med Hello Kitty tänker jag inte skriva här för jag vet att min underbara bror kikar in här ibland :) Visserligen skulle det ju inte göra nått om han viste, men det är kul att överraska honom med :)

Den andra lilla goingen som fyller 2 är en kille och han vet jag inte riktigt vad han önskar sig. men jag vet ju att han gillar bilar och saker som sjunger och låter roligt!

Tänkte lägga upp en bild strax på vad jag hade på mig i dag, ska bara tanka över bilderna till datorn!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0