Hjälpt en vän!

Har precis hjälpt min vän Camilla att lägga in en ny design på hennes blogg! Ja måste säga att det trodde jag inte att jag skulle klara haha, jag är ju som sagt inte så haj på datore men tydligen så kunde jag det :) Det var faktiskt väldigt lätt eftersom jag redan hade alla koderna till designen haha. Hon blev i alla fall nöjd och det är ju huvudsaken.

Det är ju faktiskt så mycket roligare att både skriva och klistra in lite bilder i sin egna blogg när den har en fin design. Innan jag fick min egna design till min blogg så tyckte jag inte alls om det jag såg. Jag tyckte bara att den var jätte tråkig och tänkte: ingen vill ju läsa/följa min blogg om jag inte har en fin design. Jag själv hade inte velat följa min blogg haha. Men nu när den är så fin så hoppas jag att fler vill besöka mig men också återkomma till mig :)


Kommentarer
Postat av: camilla

Din design är jätte fin och jätte rolig att läsa :D

2009-11-09 @ 20:08:32
URL: http://camythecamel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0