Hur ska jag slå in denna då?

Nu var Idol slut, för en stund i alla fall. Jag tyckte att det var lite synd om Reza i kväll. Hon fick kritik både på solo sången och när hon sjöng med Eddie. Jag tyckte att hon var duktig i kväll oavsätt vad andra tycker, vist hennes engelska är väl inte den bästa men va f*n i helhet så sjöng hon fantastiskt i kväll tycker jag :)

Aja skit i det nu haha, jag sitter just nu och håller på att slå in en leksak till den lilla killen som fyller två år. Han ska få denna söta hunden nedan som sjunger och pratar :) Med andra ord en hund som lär dig, haha! Men nu är då frågan, jag har ingen kartong här hemma som jag kan lägga den i eller nått annat passande. Hur ska ja då slå in den utan att paketet kommer gå sönder så fort man tar i den. Förstår ni vad jag menar? Den är hård på undersidan och baksidan men inte uppe på huvudet och framifrån...oj det där var detaljerat HAHA, de syns ju på bilden så det hade jag inte behövt förklara ju hehe. Men seriöst jag kommer inte kunna slå in den så att den inte går sönder haha.

Men men det får bli som det blir.

Synd att jag inte kunde spela in hur den sjunger & pratar för den

är verkligen hel mysig. Kanske har vissa av er sett den förrut?


Tindra ville va med igen & det är väl klart att hon fick :)

 



Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det har du rätt i. alla är väldigt duktiga faktiskt :D



vart vare du bodde ?

2009-11-13 @ 23:27:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så söt din hund va

2009-11-14 @ 21:59:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0