I Natt hände detta

Hade lagt mig i sängen och precis satt på filmen Sagan Om Ringen varpå Tilda helt plötsligt börjar storm skälla. Tur att jag inte drack ur min te kopp precis samtidigt för då hade det gått riktigt illa. Te + laptopp i knät + skällande hund = blött i hela sängen och antagligen hade datorn gått sönder hehe. Så jäkla glad att jag precis hade ställt ner koppen innan hon började skälla.

Men va fick henne att skälla nu då??? Jag har faktiskt ingen aning, men hon är som sagt en rottweiler med mycket vakt i sig och hon vaktar mig till 100, minsta lilla kan få henne att reagera ibland. Men jag tror nog att hon såg  grannens ljusslinga reflektera i fönstret eller nått?! För den har hon aldrig sett förut. Grannen satte nämligen upp den i går.

 



Kommentarer
Postat av: Angelica

Men gud shit jag hade typ skitit ner mig HAHAHA. Blev själv lite rädd när hon började skälla råkade ha volymen ganska högt på när jag tittade på klippet :P kan förstå att du allt känner dig trygg med henne!

2009-11-30 @ 19:37:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0