Letar du efter en ny väska?

Bags And Fashion har trendiga väskor och exklusiva handväskor med inspiration från bl.a. Fendi, Gucci, Bridge, Guess, Chanel, Prada och Louis Vuitton. Du hittar snygga "look alike" märkesväskor i deras online shop!






köper du en handväska hos Bags And Fashion så får du gratis en super snygg och praktisk dustbag värd 69kr! Dustbagen är mycket praktisk och kan förutom att skydda din väska användas som laundry bag (smutstvättsväska ) eller skoväska på dina resor! Kan även användas som presentförpackning om du ger en väska i gåva! Mycket användbar!

 

 

OBS! Du behöver inte lägga dustbagen i varukorgen när du shoppar - utan du får den automatiskt vid beställning av en handväska!


Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

Jag Älskar väskor! :)

2009-11-24 @ 12:34:37
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Angelica

Snygga väskor :) vet jag vart jag ska titta nästa gång jag är ute efter en väska :)

2009-11-24 @ 23:54:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0