Lyx till den lilla hunden!


Titta vilka söta hund sängar jag hitta :) För dom som vill lyxa till det lite extra för sin lilla hund!
Super söta ju :)




En sådan här trappa som visas nedan är jätte bra att ha. Jag har en liknande
till min chihuahua. Det är lättare för henne att komma upp och ner i soffan/sängen.
Soffan kan hon hoppa upp i men inte sängen så just nu har jag den nedanför fotändan
på min säng.

Jag införskaffe mig en trappa när min lilla Tindra hoppa ner från sängen
och stuka sitt ena ben. Dom är jätte bra att ha till små hundar. Men också
gammla hundar som kanske inte riktigt orkar att hoppa upp och ner!






Kommentarer
Postat av: maria

jo de skulle nog hjälpa med lite massage.. dock

vägrar killen hjälpa mig :(

2009-11-03 @ 22:28:41
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jätte söta sängar, gäsp va trött jag blev GOD NATT!

2009-11-03 @ 23:32:07
Postat av: emmy

bra blogg där ;) kolla gärna in min blogg & skriv din åsikt! :)

2009-11-04 @ 13:16:02
URL: http://impulsbruden.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0