Måndag

En gammal vän till mig som heter Malin har varit här hos mig i dag och det har varit jätte kul :) Vi har suttit och pratat gamla minnen i timmar haha och druckigt te och ätit en massa pepparkakor, det börjar kännas lite i magen nu faktiskt hehe. Vi har också varit ute på en väldigt lång promenad med mina hundar och det var riktigt gott att vara ute i dag. Det var inte för kallt utan det var lagom kallt ute i dag, lite tråkigt att himlen va så grå bara men men.

I natt så fick Tilda ett ryck haha och med det menar jag att hon helt plötsligt började skälla mitt i natten. Jag filmade henne och fick med en del så jag tänkte visa er klippet men först måste jag ladda upp det bara.

Ska dra en vinnare ur Dust it tävlingen strax också :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0