Natti Natti

Nu har jag och Veronica suttit i min soffa och sminkat varandra haha fråga mig inte varför vi kom på det såhär mitt i natten men det gjorde vi, och kul var det, kändes som om jag var 10 år igen haha.  Tyvärr så vågar jag inte lägga upp några bilder på hur vi såg ut. Men jag kan ju säga som såhär att det var ingen vacker syn. Jag såg ju fan halvt ihjälslagen ut HAHA.

Ser nu att klockan är över ett och jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu. Somna lär jag inte göra så en film får det nog bli och förhoppningsvis somnar jag till filmen.

Natti natti på er alla

(Och sorry för sådan dålig/tråkig uppdatering men ibland så får det bli så)


Kommentarer
Postat av: Sandra

hah det är väl kul att komma på sånt mitt i natten?? ;)

2009-11-18 @ 02:00:38
URL: http://froggie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0