Ni har väl inte glömt bort att hjälpa mig att rösta!

Förra gången var ni några stycken som hjälpte mig att rösta men jag skulle bli jätte glad om fler ville
hjälpa mig :)


Min mammas arbetskamrats söta dotter är med som Lucia kandidat i Varberg och självklart vill jag att hon ska bli årets Lucia.

Jag skulle bli glad och lika så Sandra om ni ville hjälpa till att rösta på henne genom att SMS:a!



För att rösta så SMS:a HN Luciavbg K7 samt ert namn och fullständiga adress till nr: 72099

EXEMPEL: HN Luciavbg K7 Olivia Ollson, Olivgatan 7, 43240 Varberg



RÖSTNINGEN PÅGÅR TILL 25 NOVEMBER.



Kommentarer
Postat av: Nisse

Fin tjej , jag skickar en röst

2009-11-10 @ 22:17:05
Postat av: Camilla

Jag ska rösta när jag får tillbaka min mobil.

Jag vet inte om det är det så det känns lite så där efter som jag inte tagit någon spruta:S men mne det är på bättrings vägen

2009-11-10 @ 22:46:52
URL: http://camythecamel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0