Nu är dom färdiga

Så nu har jag målat om och filat ner mina naglar en bra bit. Har aldrig haft såhär korta naglar, men dom växer sig snart till den längd jag är van vid. Fast det är rätt skönt att ha såhär korta naglar måste jag säga :)

Såhär såg mina naglar ut för ca en timme sedan hehe
Vissa är av och de svarta lacket är avskavt
på många ställen.



Usch va fult, ser ni den nageln i mitten, den var bland annat av.

Här nedan har ni resultatet av mina nya naglar.
korta och ja vet att ja målat utanför men det ska tas bort när
lacket har torkat helt, det är mycket lättare att ta bort
det som hamnat utanör när det väl torkat tycker jag.

Det var svårt att fånga den brons/guldiga färgen som jag nu
har på mina naglar, men man ser på ett ungefär
hur färgen är.



Kommentarer
Postat av: Angelica

fina dom blev men lite svårt är det att se färgen på naglarna men dom ser lite brons guldiga glittriga ut

2009-11-16 @ 18:07:43
Postat av: Mimmi

Fina naglar du har , själv så blir mina aldrig långa .

2009-11-16 @ 18:09:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0