Nu har jag sett New Moon

Nu har jag och honey sett filmen New Moon och jag måste säga att det är tur att man läst boken för kvaliteten på filmen var inte alls bra enligt mig men enligt honey så va den ändå sevärd tyckte han. Man hörde inte alltid va dom sa och det var väldigt mörka bilder men men nu har jag sett den men jag kommer absolut att se om den när det kommer en bättre kvalite. Blev lite besviken på hur den slutade bara den kunde ju allt hållt på i minst en timme till haha.

I morgon så ska jag jobba, tråkigt för jag ska nämligen ha ett allvarligt snack med min chef om några saker som jag inte tycker om på jobbet, hur allt fungerar osv. Förra veckan då jag jobbade så skrev jag ett personligt brev till chefen, Så vi får väl se hur detta slutar men jag hoppas att det ska gå bra.

Nu ska jag försöka sova
Godnatt på er alla!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jäsp så trött jag blev nu. hoppas det går bra för dig i morgon med chefen o allt :) godnatt på dig

2009-12-01 @ 00:49:43
Postat av: Lina

Min granne hade sett New Moon idag och tyckte att den var bättre än första filmen! Ska bli så spännande att se den imorgon!



Jag jobbar jämt nu, hela vägen fram till jul känns det som! Men sen är jag 5 dagars ledig! Underbart!



Allt fint med dig??



KRAM

2009-12-01 @ 01:34:44
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0