Nu har mamma gått hem

Vet inte om ni såg förkväll på tv4 i dag men i alla fall så var Joe Labero på plats i studion. Jag skulle igentligen gått på hans show nere i Malmö nu den 21 november med mitt jobb och tillsammans med respektive alltså med min honey. Men tyvärr så har jag ingen som kan passa mina hundar den helgen :( Och eftersom jag jobbar på min pappas jobb så ska han också dit och självklart tillsammans med min mamma. Lite tråkigt att jag kommer missa det, men det kommer ju fler gånger. Jag hoppas att min mamma och pappa får det himla roligt den helgen i Malmö.

Jag och mamma låg i var sin soffa hemma hos mig och lilla Tindra hade krypigt ner och lagt sig bakom min mammas rygg. Hon älskar trånga utrymmen haha och såhär kan det se ut.





Sen vakna hon, dumma matte som stör mig när jag sover
genom att ta massa kort.

 



Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack för goa mys timmar det får vi snart göra om !

2009-11-10 @ 19:49:52
Postat av: jouline

Ja det får vi allt göra mamma :)

2009-11-10 @ 19:57:18
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt hund du har :)

2009-11-10 @ 21:11:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0