Ostkaka!

Sitter just nu i min säng med datorn i knät och äter ostkaka, love it. De sååå gottit med ostkaka. Väntar också på att min honey ska komma fast de lär han ju inte göra på den närmaste timmen i alla fall. Han kollar som sagt på en kampsports gala i kväll och den skulle vara slut vid halv två nånting.

Funderar på om jag ska göra iordning mig för kvällen snart och krypa ner i min säng med mina underbara hundar och sätta på en film.




Det smakar godare än vad det ser ut HAHA!
Gillar ni ostkaka?


Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

För det första vill jag säga att du har en super fin blogg och för det andra så undrar jag om du har lust att svänga förbi min blogg för att jag ska klipp mig snart och har typ kommit på hur men är inte helt säker, så de skulle vara super schyst om du kunde gå in och hissa och dissa mitt frisyr val :)

tack på förhand

2009-11-15 @ 01:28:11
URL: http://ipimpen.blogg.se/
Postat av: angelica

ostkaka är så sjuuuuuukt äckligt :S

2009-11-16 @ 00:20:13
URL: http://angelicato.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0