Oxbotten & en skadad Tindra

Sitter i soffan med datorn på bordet och teven på hehe. Måste ju ha igång datorn samtidigt som jag tittar på tv. Sitter och äter min lunch, smörgås med oxbotten salami och skagenröra på och till det dricker jag svart skogsbärs te. Jätte jätte gott :)

I går upptäckte jag att Tindra skadat nosen sin, på vad vet jag inte men hon verkar inte ha speciellt ont där heller. Jag kan lätt röra vid nosen utan att hon rycker till eller drar ifrån. Jag hoppas att det snart ska läka ihop och att hennes nos blir svart åter igen. För just nu är hennes nos lite rosa,
ska ta en bild så ni får se hur det ser ut.

Här är min lunch



Kommentarer
Postat av: Emmelist

jag jobbar ju bara 25% så ska strax fara och jobba faktiskt. men blir ju bara 2 timmar så :P

2009-11-16 @ 13:39:16
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

jag jobbar på ica som butiksbiträde. godisansvarig mestadels. riktigt kul! :D

2009-11-16 @ 13:48:05
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Mmmmm.................vilka goa mackor.

2009-11-16 @ 18:07:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0