Söt liten webb butik

Har hittat en söt liten webb butik som säljer bland annat dessa nedan



Jätte söta ljushållare

På den första står det : Njut av nuet det går inte i repris
På den andra står det: Det är aldrig för sent att få minnan för livet



Denna serien skulle jag vilja ha ståendes i mitt kök
Jätte fin tycker jag att den är



Här är en lite mindre serie om man nu inte vill ha en så stor som den ovan.

Det finns mängder av andra delar som man kan pussla ihop som man själv vill,
man måste ju inte ha det så som på bilderna.

Mycket mer fint hittar ni hos

Hemma hos Tindra

Väldigt fint namn det var på webb butiken måste jag säga hi,hi
Samma namn som min chihuahua heter :)



Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Mycket tjusigt! :D



Och blanda nyponsoppa och mandelbiskvier, det är grymt. ;)

2009-11-20 @ 00:52:29
URL: http://gaymasen.se
Postat av: vivvi

härliga texter på dem =)

2009-11-20 @ 17:59:23
URL: http://strikeaposev.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0