Tänkte visa er mitt sovrum

Nu har jag fixat lite fint i mitt sovrum. Vikt ihop alla mina kläder och bytt lakan. Tänkte faktiskt visa er hur mitt sovrum ser ut nu när jag gjort så fint :) Ska bara ladda min kamera så tänkte jag filma sedan. Får ni se min öppna spis som jag har i mitt sovrum också ;)

Prata med min honey för en stund sedan och han sa att han skulle komma hit om en stund. Vi tänkte se filmen Public Enemies med Johnny Depp, som vi egentligen skulle sett i går men jag blev så himla trötter så jag somna hi,hi.


Kommentarer
Postat av: vivvi

jag bara älskar ditt sovrum =) det är så mysigt =) som en timmer stuga =)

2009-11-23 @ 21:31:23
URL: http://strikeaposev.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du lära dig teckenspråk? På min blogg lägger jag in "veckans tecken" ca en gång i veckan då jag lär ut olika tecken på teckenspråk! Kram

2009-11-23 @ 22:14:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0