Tips: Pet Blinkers

Pet blinkers är väldigt bra till er som har små hundar


Med Pet Blinkers syns din hund ute i mörkret!

Pet Blinkers är smidiga att sätta fast i halsbandet, selen eller på kopplet med en liten gripklo.

Din hund kommer att synas på upp till 800 meters håll.

Pet Blinkers har starka blixtdioder som växelvis visar vitt & blått ljus. Den jag har till min lilla Tindra blinkar rött, vitt och blått och den används flitigt varje kväll.

Jag handlar nästan alla mina saker till Tindra hos underbara Le Chien


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har letat efter nått som lyser bra i mörkret men aldrig hittat något till just mindre hundar. Men den här verkar ju bra :)

2009-11-23 @ 17:52:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0