Torsdag

Sorry att jag inte skrev nått inlägg i morse men jag försov mig hehe. Mami ringde vid tio och fråga om jag hade frukosten färdig, vi hade bestämt att vi skulle äta frukost tillsammans i dag nämligen. Eftersom jag hade försovit mig så fixade mami frukost hemma hos sig och jag gick upp och gjorde iordning mig snabbt innan jag stack hem till mami och åt frukot med henne. Efter frukosten så åkte jag och jobbade och så har jag varit och handlat lite mat nu påvägen hem. Va tvungen att fylla på med lite mera pepparkakor och julmust hi,hi.

Nu är jag hemma och så jäkla skönt, ska tända lite ljus i mitt sovrum lägga mig i sängen med en kopp te och placera datorn i knät :) Hoppas eran dag varit bra.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0