Tre överaskningar

Nu har min mammi varit här och lämnat en liten kasse med mat till mig :) Men hon sa inte att hon hade tre överaskningar i påsen till mig :) mamma då... Den första saken var att hon hade köpt den underbart goa leverpastejen som jag gillar. De andra var små söta clementiner och den tredje saken var OSTKAKA :) Asså jag tror jag skulle kunna leva på ostkaka HAHA de är så gottit :) TACK igen underbara mamma!

Just  nu sitter jag i min säng med min bästa vän, Mr värmefläkt haha ingen värme här hemma. fryser som ett as gör jag. Har två par tofflor på mig också haha fråga mig inte hur jag fick på mig två :) Golvet här hemma är ju näst intill en ishall. Men de blir ju lätt kallt på golvet när vintern närmar sig och när man bor i hus.

Kanske ska flytta in i bastun som jag har på min tomt HAHA. Där skulle jag nog trivas rätt gott :)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Varsågod min underbara dotter.Vilken fin design,gillar den jätte mycket. KRAM

2009-11-09 @ 18:41:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0