Trodde jag skulle få sova lite

Ja som trodde att jag skulle få sova en liten stund men nej då. Satt istället i telefon några timmar haha. Jag prata med bland annat min vän Angelica, hon hade en tråkig nyhet och det var att hon inte kan komma till mig den 16 Nov :( Hon skulle kommit och vart hos mig i en hel vecka då men tyvärr så blev hon tvungen att jobba på sitt extra jobb den veckan. Men men hon skulle försöka komma hit nån dag i alla fall :)

Det är väl ingen ide att lägga sig och sova en stund för nu är ju klockan ändå så mycket och det slutar bara med att jag vänder på dygnet. Men jag kan inte lova mig själv att inte somna HAHA. Skulle inte förvåna mig om jag somnar ändå.

Ne nu ska jag ut med mina hundar på en liten runda. Börjar känna att min arm börjar göra ondare och ondare efter sprutan. Men jag har inte fått någon feber eller frossa, hoppas nu att jag fortsätter må såhär bra, för sjuk vill jag då inte bli.


Kommentarer
Postat av: målle

tja, det är en blandras mellan chihuahua och dvärgpudel, konstig blandning men han blev allt en söt en :)

2009-11-13 @ 17:03:00
URL: http://bunnystyle.blogg.se/
Postat av: vivvi

Hoppas att du mår bra imån så du orkar hitta på något =)

2009-11-13 @ 17:16:55
URL: http://strikeaposev.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är alltid kul att hitta en diabetiker! ;)



Jag är 29 år så jag fick min fiabetes 1984, när jag var 4 år. Söte tid så gammal jag låter! Haha!

Jag mår bra och hade sist ett HbA1c på 6,4. ( Bästa på länge!) Men för 2 veckor sedan blev jag supersjuk i samband med en infektion, fick en Ketoacidos och hamnade på IVA! Det var "spännande".

Har du spruta eller pump?



Jag ska kolla in din tävling direkt! Jag kan behöva lite nya produkter till håret!



Kram på dig!

2009-11-13 @ 17:18:39
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0