Två mobiler & två väckarklockor!


Sitter just nu i soffan med en filt om mig och tittar lite på tv. Det regnar ute och det är jätte kallt. Hundarna vill inte ens gå ut haha. Dom ligger här med mig i min lilla två sits soffa under min filt :) Jag en rottweiler och en liten chihuahua.

Nu ska jag ta och göra mig en kopp te för jag fryser så sen ska jag sätta mig här vid datorn. Jo jag måste berätta honey försov sig sist han var hos mig. Men i går hade han laddat upp med två mobiler och två väckarklockor haha. Han ställde dom lite var och stans i mitt sovrum så han var tvungen att gå upp för att stänga av dom. Jag var lite skeptisk mot detta i går och kände att han inte kommer vakna utan att det blir jag som får gå upp och stänga av klockorna och väcka honom.

Va tror ni hände? Jag sov som en stock, det trodde jag inte att jag skulle göra. Jag som är så lättväckt hörde ingenting i morse. Och när jag vakna klockan elva så var honey inte i sängen så han måste ju ha kommit upp då! Men frågan är om han var i tid? Hoppas det!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0