Usch va tråkigt det är att plugga

Jag har suttit och pluggat en bra stund nu men det känns som att ingenting fastnar i huvudet på mig. Jag tror jag är för stressad av att jag ska göra provet på fredag och känner att jag inte kommer klara det. Jag är också medveten om att jag är väldigt sent ute med och börja plugga, bara två dagar innan provet...inte bra. Brukar annars börja plugga ca två veckor innan jag har prov. Aja det får gå som det går, man kan ju alltid göra om provet i sådana fall.

Min vän är ju också här i dag och hon ska stanna över natten, känner att jag vill vara lite social med henne också och inte bara sitta vid bloggen. Jag tänkte nu göra iordning lite mera te till oss och sedan tänkte jag lägga mig i soffan och titta lite på tv med henne.

Men natt människa som jag är så skriver jag säkerligen nått inlägg till innan jag lägger mig. Fast det får inte bli för sent i dag, ska jobba i morgon och in till stan en snabbis.

Men jag vet ju hur detta kommer sluta haha, att jag sitter här vid bloggen och skriver klockan ett två på natten ändå hehe.


Kommentarer
Postat av: jenny

sv: no problemoo =)

2009-11-17 @ 22:42:35
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det är ett ont måste att plugga om man vill bli nåt !

2009-11-18 @ 00:31:14
Postat av: Lina

Jag borde verkligen sova. jag börjar kl 7 imorgon! Usch och fy!



Haha, förlåt för min skräckhistoria! Jag ska inte berätta fler sådana!



Tack för din kompliman om bröllopsbilden! Jag är med känslig och lipar för allt!



Vad har du prov på?



Kram

2009-11-18 @ 00:47:15
URL: http://linaishav.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0