Ville bara uppdatera lite fort

Jag fick inte fixat ordning här hemma så mycket. Mami ringde och fråga i fall jag kunde hjälpa henne att fixa lite med julbelysningen hos henne och självklart ställde jag upp på det. Jag tog med mig Tilda och Tindra på en promenad till mami och väl där fick dom springa lösa på tomten medans jag och mami pysslade med alla julbelysningar :)

Nu är jag hemma igen och Veronica kommer när som helst och det ser ut som ett bombnedslag hemma hos mig. Jag fattar inte att jag kan ha få det så stökigt på bara några dagar haha, mina kläder ligger verkligen överallt nu igen.

Nä nu får jag allt ta och sätta lite fart, hörs om en stund.


Kommentarer
Postat av: Camilla

hehehe ja men man kan ju bara inte låta den vara :) ... asså fy fan va synd du måste se den snart!! ska ni ut i dag ska jag nog bara ta det lungt måste det ... men på lördag ska jag till kungsbacka faktist ska koll apå david miles på hotell resturangen jag vet inte om vi går ut efter det ... men ska ni ut i dag eller i morgon ? vi kan ju höras i morgon om ni ska ut i morgon ... ja det va ju jätte länge sen och det hade varit jätte kul att träffas vi får ta en fika någon dag med!!

2009-11-27 @ 18:00:33
URL: http://camythecamel.blogg.se/
Postat av: Camilla

föresten eller hur va kläningen söt :D det va nelly faktist :):)

2009-11-27 @ 18:01:56
URL: http://camythecamel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0