11/10-09

Sorry att jag inte skrivit nått för än nu. Men jag har ju fått den lilla katten i dag. Han är jätte söt, hel vit med två svarta prickar vid öronen och vit/svart spräcklig svans. Har suttit med han i min tvättstuga ett tag nu så att han ska vänja sig vid att vara där. Nu under vintern så ska han få vara inne men sen när det börjar bli lite varmare så ska han bli en ute katt.

Jag kan väl säga att det gick sådär när Tilda & Tindra träffade katten HAHA. Oj va den lille katten fräste åt Tilda. Men åt Tindra sa han inte så mycket. Katten känner sig nog inte lika "hotad" med lilla tindra eftersom dom är i samma storlek nästan.

Tänkte visa er katten sedan, men först får han vänja sig lite här hemma innan jag tar fram kameran och börjar blixtra med den framför han.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0