3 roliga dagar

Jag har verkligen tre roliga dagar framför mig. Idag så kommer honey och vi ska mysa titta på film och tv samt äta gott. Och i morgon kommer en av mina tjej kompisar hit, vi ska titta på idol och köte lite skit, sedan blir det antagligen utgång med min jobba kompis och hans vänner. På lördag så kommer en annan tjej kompis hit och med sig har hon sin lilla valp som hon inte haft så länge :) Min lilla chihuahua ska få träffa hennes lilla blandras så dom lär känna varandra. Kommer bli jätte kul, sen framåt kvällen blir det film och en del godis och chips skulle jag tro!


Kommentarer
Postat av: *vivvi*

Längtar tills imån =) kommer bli mysigt eller sjukt galet eller båda =P brukar ju sluta så =)

2009-10-29 @ 18:20:16
URL: http://strikeaposev.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hoppas att du får 3 roliga dagar!

2009-10-29 @ 22:47:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0