Amerikanska Pannkakor eller Smörgås?

Jag fattar inte ens att jag är vaken nu. Har vart uppe sen klockan nio i morse. Suttit över tolv timmar med ett arbete. Just nu sitter jag och tittar på ett program på National Geographic som handlar om alligatorer. Rätt spännande faktiskt. Älskar djur program! Ne... nu tänkte jag ta mig en smörgås för min mage skriker verkligen efter mat, eller kanske skulle jag ta några amerikanska vanilj pannkakorna? Det blev nämligen över ett gäng sen i eftermiddags, goa som faaan blev dom. Efter det tänkte jag lägga mig. Hörs i morgon natti, natti.



Kommentarer
Postat av: Marie

vilket blev de då?

2009-10-07 @ 13:06:16
Postat av: Anonym

å va sugen ja blev på pannkakor nu.

2009-10-07 @ 21:04:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0