Äntligen hemma


Äntligen hemma, det tog oss tre timmar ju haha. Men jag bor som sagt inte mitt i stan utan en bit utanför. Men i alla fall när vi kom fram till hemmakväll så va ju tanken att vi skulle hyra tre filmer, för dom har ett erbjudande "köp 3 för 120 kr" men hitta vi tre filmer då......nej de gjorde vi ej hehe utan vi hitta bara en. Men vi tänkte att om vi åker till ica så länge och handlar lite mat som vi ville ha i kväll så kanske vi kommer på två filmer till som vi vill hyra. På väg från ica säger honey att vi kanske ska åka till ett ställe som heter videonytt för där har dom de flesta nya filmerna, aja tänkte jag... mot videonytt! När vi väl kom dit inte fan fans det någon film som vi inte redan hade sett eller ville hyra. Ååå höll på att bli galen haha. Vi kunde ju inte åka tillbaka ända till hemmakväll bara för att hyra den enda filmen som vi tänkte hyra. Tillslut så tog vi bara en film och det blev: Race To Witch Mountain, har ingen aning om den är bra eller inte men det återstår att se.

På ica så köppte vi också våran favorit glass Ben & Jerry's. Min till höger och honeys till vänster!



Nu ska honey spela lite poker, vilket betyder att han måste ha mitt internet så jag kommer inte blogga för en efter vi titta på filmen så vi hörs senare :) Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj så det kan bli då :)men ni hitta ju en film! Jag älskar också ben och jerry's glass så himla goa.

2009-10-24 @ 21:09:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0