En liten Bambi =)


Nääää va arg ja blir nu, Camilla åkte ut ur idol, vist hon är inte den bästa av dom alla som är med i idol men snälla nån, när ska folk fatta att Niklas inte sjunger bra. Vist jag kanske är lite elak nu men de är ju bara sanningen. Han sjunger inte bättre än Camilla i alla fall. Aja skit samma... nu är det som det är.

Jag och honey ska ta mig oss en kopp te var nu, sedan ska vi titta på en film som han hade hyrt med sig =) The Lazarus Project heter den och snyggingen i filmen är Paul Walker, för vist är han snygg?!

Bjuder på en bild av lilla Tindra mysandes i papis knä! Hon ser ut som ett litet rådjur tycker jag =) en liten liten Bambi.



Kommentarer
Postat av: Okana - lyckligaste mamma till juvelen Ajdin

Sv: ojj, krya på dig :)

tack så mycket, älskar dem över allt :)

ha en skön natt du, kram <3

2009-10-16 @ 23:44:02
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0