Fattar inte, orkar inte...


Nä jag klarar inte mer nu. Har suttit här med mina arbeten men inget händer. Jag bara sitter och tittar på alla frågor och undrar varför läran vill ha svar på en sådan svår fråga och hur fan jag ska kunna hitta ett bra svar haha. Alla frågor ska vara så invecklade hela tiden, klart de är ju kroppen det handlar om och den är faktiskt väldigt invecklad. Ja skojar inte om jag sitter i hela tio minuter med en fråga och försöker klura ut va de är hon vill få fram av mig och vad för svar hon vill ha. När jag väl "fattat" själva frågan så börjar jag söka på internet och i min böcker får jag inte fram det jag ska inom en kvart så ger jag upp haha, ne..men inte riktigt, men jag känner just nu att min hjärna inte kan tänka klart och då är det ingen ide att försöka plugga.

Ringde min pappa nu men han jobbade så han kunde inte hjälpa mig just nu. Men han ska ringa senare i kväll så ska jag få lite hjälp =).



Kommentarer
Postat av: anno

Hej,allt bra?

2009-10-18 @ 17:45:10
URL: http://annoss.blogg.se/
Postat av: anno

Okej kul att höra :)

2009-10-18 @ 18:12:29
URL: http://annoss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0