Gangster Tindra & Pärlor

Nu har jag ätit utan att spilla nått på mig hehe. Har percis vikt ihop all tvätt som jag hade på tork i vardagsrummet. Råkade då stöta emot mitt piano och en låda ramla då ner på golvet och ut kom en massa pärlor. Det var säkert minst två år sedan om inte mer som jag tittade i den lådan. Men i lådan så fanns alla mina pärlor och en del halsband, hårspännen och armband som jag har gjort. Det var jätte kul att se dom igen fast jag saknar många många mer halsband, armband etc. Kanske ligger dom i en annan låda som jag råkat ställa nån stans!

För några år sedan gjorde jag massor med olika saker av pärlor, stenar, kristaller, glaspärlor osv och sålde sedan dessa. Varför jag sluta vet jag inte men jag bara gjorde det. Kanske ska man ta upp det igen för det är väldigt kul att sitta och pyssla med och fint blir det men framför allt också något eget och något som ingen annan har :)

Tänkte visa er några av sakerna som jag gjort om en liten stund.



Måste bara visa hur söt Tindra va i dag också :) Det var ju så kallt ute i dag och hon skaka som ett litet asplöv så jag tog på henne en tröja :) Hon ser ut som en lite gangster hund HAHA fattas bara ett stort hängande bling bling halsband!



Vist är hon söt?



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Oj vad söt hon är!

2009-10-29 @ 11:44:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0