Get Started Eyes-Kit

Jag kunde bara inte hålla mig så jag va liksom tvungen att klicka hem ett sådant här kit =). Eftersom jag är helt förälskad i id mineral smink så självklart måste jag ha lite ögonskuggor också! Kommer säkerligen beställa mer id om ett litet tag men jag får vänta lite. De kostar ju som sagt lite mer än mitt andra smink Max-Factor som jag använde mig ut av förut, Men jätte dyrt är det inte heller, speciellt inte när det finns magi i de =). Kitet kostar 849kr ordinarie pris är 1765kr.


Ett kit som passar både nybörjare och riktiga makeupentusiaster! Här finns allt du behöver för att få till olika ögonmakeuper. Helt enkelt ett måste!

Kitets innehåll:

• Peach Puff Eye Shadow – sammetslen persikonyans som ger ett uppiggande intryck och är lätt att kombinera med andra färger.
•Vanilla Sugar Eye Shadow – mjuk, gräddvaniljfärgad ögonskugga som kan användas som både bas och highlighter.
•Soft Focus Explore Shadow – en varm hasselnötston, enkel att jobba med och perfekt till globlinjen. Ett säkert kort!
• Fashionista Liner Shadow – en mycket användbar chokladbrun nyans. Markera fransarna, skapa dramatiska linjer eller använd som ögonskugga.
• Wet & Dry Brush – konturborste som passar alla skuggor. Kan användas torr eller blöt och ger ett täckande resultat.
• Eye Defining Blush – idealisk för globlinjen. Ger lätt till medel täckning.
• Eyeliner Brush – kan användas både blöt och torr för att rama in ögonen och markera fransar.
• Instruktions-dvd – inspirerande tips om hur man enkelt kommer igång och kan kombinera de olika produkterna | 3 lättkombinerade skuggor, eyeliner, 3 proffsiga borstar och en instruktions-dvd.

Finns hos makeupdesignbysara.se


Kommentarer
Postat av: Sara

Har detta och det är helt underbart man får jätte fina ögon

kram

2009-10-04 @ 19:52:11
Postat av: Pauline

Å ska kanske beställa hem ett sådant =)

2009-10-04 @ 19:52:40
Postat av: Anonym

sjukt bra ögonskuggor Man kan blanda och få fram jätte fina färger

ha det bra // kram

2009-10-04 @ 20:16:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0