Glömde av att skriva

I dag skiner solen :) så fruktansvärt skönt för jag ska strax kila ut med vov och vov så att dom år springa och leka av sig lite. I morse när jag logga in på bloggen så tittade ja lite bland kommentarerna och sedan klickade jag mig in på lite olika bloggar varpå jag helt glömmer av att jag logga in på min blogg för att skriva ett inlägg, jag kikar runt och läser lite och så tittar jag på klockan. Då har det gått hela två timmar, helt sjukt va tiden går fort i bland hehe. Så det blev lite sent skrivet i dag. Fast jag har ju skrivit senare förut, är ju inte direkt en morgon människa.

Ne nu ska jag dricka upp mitt te och sedan ut. Hörs när jag är tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du skriver bara om hundarna! Hur går det med katten?

2009-10-27 @ 23:47:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0