Godmorgon

Jag har sovit supergott i natt. Somnade rätt sent, närmare halv 3 nånting. Efter att vi hade sett filmen the uninvited som föresten var jätte bra så la jag mig i sängen och läste lite i min bok. Jag läser just nu boken: Ljudet av ditt hjärta (den tredje Twilight boken) av Stephenie Meyer. Den är så spännande just nu. Jag älskade verkligen filmen Twilight så jag var tvungen att köpa böckerna också, och dom är så sjukt bra, de händer någonting hela tiden. Jag har snart läst ut den tredje boken och ska börja på den fjärde och sista boken. Spännande men samtidigt jätte tråkigt, jag vill inte att böckerna ska ta slut.



I dag måste jag verkligen plugga, ja ska försöka bli färdig med minst ett arbete. Honey åkte precis men han kommer kanske hit lite senare, och med sig hoppas jag att han har mitt Get Started Eyes-Kit! Nu ska jag ge mig ut i regnet med Tindra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dessa böcker är så sjuuukt bra

2009-10-04 @ 19:44:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0