Godmorgon

sovit gott? det har jag, somna som en stock i går! haha. Va händer i dag da.... jo jag ska träffa en vän och fika med honom. Vi ska prata lite om olika tävlingar här i bloggen =) kul va! Han äger tillsammans med andra vänner sju st gryma hår salonger i göteborg.

Tänkte slänga upp en dagens outfit sedan men det kommer inte att ske den närmaste timmen i alla fall. Ska äta lite frukost nu, sedan ta en promenad med hundarna och sen ska jag slänga mig i duschen.

Men medans jag är borta nån timme eller två nu så får ni inte glömma tävlingen.

Vill du vara med & tävla om olika hårprodukter? Skriv då en kommentar till detta inlägget. Jag drar igång alla tävlingar när det blivit ett härligt gäng!



Du får gärna låna bilden och länka tävlingen till min blogg i din egen blogg!
Skriv gärna med länkningen =) kollar på allas!


Kommentarer
Postat av: Linn F

Visst, det skulle vara kul!

2009-10-12 @ 13:09:58
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0