Hårprodukter som jag använder mig utav!

169kr

Self Absorbed Shampoo Återuppliva håret med detta näringsåtergivande schampo!
Ett schampo för daglig användning som ger håret styrka,
glans och skyddar mot värmeverktyg och sol.
Tynger inte ned tunt hår.
Egenskaper: Glans och vitalitet.
Närande schampo med ett vitamintillskott
utöver det vanliga för att ge livlösa, kemiskt behandlade hår
mer livfullhet och energi.
Känsla: Mjukt, tjockt och rent.
Hårtyper: Fint-Normalt.
Doft: Citrus.

Nyckelinformation:
Vårdande näringsämnen som hjälper till att reproducera
hårets celler samt för att återge liv och energi till håret.

Användning:
Masseras in i vått hår. Skölj noga. Upprepa om nödvändigt.
Används tillsammans med Self Absorbed Conditioner.

179kr

Self Absorbed
Conditioner


Säg farväl till platt, livlöst och torrt hår.
Self Absorbed Conditioner ger en
megavitamininjektion som stärker och
skyddar håret mot sol och värmeverktyg.
Tynger inte ned fint hår.

Egenskaper: Glansigt och friskt, ger ett vitamintillskott utöver det vanliga.
Känsla: Mjukt, och livfullt.
Hårtyper: Fint till normalt.
Doft: Citrus.

Nyckelingredienser:
Vitamin A&B Hjälper till att hålla håret friskt samt för att hjälpa till att
tillväxt och reproduktionen ska fungera normalt.
Vitamin C&E Antioxidanter som skyddar hårets celler och mot fria
radikaler.

Användning:
Masseras in i vått eller handdukstatkat hår. Låt verka i 2-3 minuter innan du
sköljer ur med vatten. För mer balsameffekt låt verka i 5 minuter.
Används tillsammans med Self Absorbed Schampo för bästa resultat.

Detta shampoo & balsam använder jag mig ut av just nu pga att dom passar perfekt till hårförlängningar. Har nämligen löshår insatt för tillfället.

Produkterna finner ni hos Lyko.se



Kommentarer
Postat av: Anonym

har också löshår. kanske ska köpa mig ett shampoo och balsam. de verkar ju vara bra

2009-10-07 @ 13:18:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0