Hemma tidigt

Det blev inte av att jag åkte till min vän efter jobbet. Hon skulle på möte och jag kände inte för att sitta hemma hos henne och vänta i två timmar tills hon kommit hem. Tanken var ju att vi skulle se lite film snacka lite skit och dricka te, tråkigt men det kommer ju fler dagar. Ska försöka klämma in henne nästa vecka då jag jobbar! Men jag träffa min andra tjejkompis i stället, hon kom bort till mitt jobb och med sig hade hon en ica kasse med mjölk och smör till mig :) hon är så gullig, slapp jag handla ju! Sedan åkte vi hem till mig hon hade en väska fylld med kläder hos mig under min säng haha, hade jag helt glömt av. Men nu har hon åkt hem. Ska antagligen träffa henne på fredag, vi tänkte ha en film kväll då och självklart se på idol så jag hoppas att det blir av :)

Nu ska jag ställa mig och göra lite mat, är super hungrig :). Funderar på spagetti & köttfärsås. Jo jag glömde berätta att jag tog ju med mig lilla Tindra till jobbet i dag...aldrig mer kan jag säga haha aldrig, hon stod non stop och skällde och gnälde, tur att jag har en sån snäll chef som ändå låter mig ha henne där trots att hon är som hon är :)


Kommentarer
Postat av: vivvi

Klart att vi ska kolla Idol på freda =) och kanske käka godis =)Myspys.........Glöm inte att messa imån puss&kran hjärtat (L)

2009-10-28 @ 18:31:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0