Jag behöver en ny dator

Jag skulle verkligen behöva en ny dator men en stationär dator blir det inte än i alla fall. Min laptopp som jag har nu är rätt kass måste jag säga, det är en dell. Vist funkar den men tex: skärmen är det glapp i, baterit håller i ca 3 min haha, måste darför alltid ha i sladden vilket är rätt jobbigt. Och så väger den alldeles för mycket plus att det finns en massa annat fel på den.

Min mammi har lovat mig en ny dator pga av att jag är så duktig och pluggar så mycket som jag gör, men jag ska inte få den för än jag är färdig med skolan. Men då är min fråga till dig mammi om du nu läser detta :) varför kan jag inte få en dator nu då jag verkligen behöver en. Jag skriver oftast dagligen på mina arbeten och efter som att jag distans läser hemmifrån så lämnar jag in allt över internett. Jag behöver verkligen en dator nu som fungerar ordentligt och bra.

Jag lär ju inte få en dator nu i alla fall men jag kanske kan få den i julklapp? i stället för nästa år i maj nån gång som det är sagt. Kan ju alltid hoppas :)

Skulle vilja ha en rosa Vaio eller en vit har inte riktigt bestämt mig för vilken färg än.



Men den rosa är väldigt fin så det lutar åt den faktiskt :)



Kommentarer
Postat av: A

Ta rosa för guds skull haha!;D

2009-10-29 @ 17:37:14
URL: http://lillllamy.blogg.se/
Postat av: Alma

Håller med, den rosa var jätte fin!:)



sv: Åh, tack:)



Hihi, ingen orsak;p

2009-10-29 @ 17:51:59
URL: http://aalmah.blogg.se/
Postat av: *vivvi*

GUmman om man känner dig rätt så är d nog en ROSA dator som kommer att hamna hos dig =)

2009-10-29 @ 18:18:40
URL: http://strikeaposev.blogg.se/
Postat av: Mammi

Den som väntar på något bra väntar aldrig för länge!

2009-10-29 @ 22:43:34
Postat av: Mammi

Den rosa passar dig?

2009-10-30 @ 00:14:34
Postat av: jouline

Svar: Så sant som du säger mamma, kan ju alltid hoppas på att få en dator i julklapp :)

2009-10-30 @ 00:24:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0