Kära Pappa


Skapa en personlig bok till din pappa. Perfekt som t ex födelsedagspresent, julklapp, eller varför inte till Fars dag som är snart den 8/11-09!

Jag gav en sådan lite söt bok till min mamma fast i rosa då! och hon blev jätte glad. Jag skrev om mina bästa minnen jag haft med henne och satte in en massa bilder.


Funderar faktiskt på om jag ska beställa hem denna boken. Har mamma fått en så ska väl ändå pappa också ha en =)



Boken heter: Kära pappa detta är en liten bok om dig!

Boken är spiralbunden och har måtten 16.5 x 16.5 cm.

Förutom fyll-i-sidor finns poesi-ord och scrapbookgrafik (ramar, illustrationer, bårder) att klippa ut och klistra in där man har lust. Det finns även plats för foto eller teckningar. Lite som scrapbooking med assistans!
De sidor man inte vill ha med river man helt enkelt ut.

Finns hos Bluebox och kostar 150 kr.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0