Korv med bröd & Small people in big world

Har precis slängt i mig två korv med bröd. Sitter och tittar på small people in big world. Har följt det programmet en lång tid nu. Man får följa dom i sin vardag och hur dom upplever allt som dvärgar och mycket mer där till. Alla är ju inte små i familjen utan det är bara mamman, pappan och den ena tvilling pojken. Rätt sjukt att den ena tvillingen är normal och den andra inte. Dom andra tre är normala.


De händer väl inte så mycket för mig i dag, väntar på att pappa ska komma hem från jobbet så att han kan köra hem mig. Antar att jag är hemma nån gång runt sex tiden.


Följer ni också detta programmet, va tycker ni om dom?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de e jätte mysigt att kolla på

2009-10-07 @ 14:41:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0