Min kväll i går

Oj va kul vi hade ute i går. Träffa så mycket folk och massa gamla vänner, vi dansa non stop, folk drog i mig och skrek efter mig hela tiden, typ som om jag uppståt från de döda HAHA.

Jag måste berätta en rolig sak haha. När jag kom in på Peppes som stället heter så efter ca en timme kom jag på att jag hade mina byxor åt fel håll haha dom kändes liksom inte som dom skulle, jag gick till toan med min vän Camilla för att vända på dom men väl där inne träffar vi på tre andra tjejor och min tjejkompis säger då.

Camilla- Tycker ni hennes byxor ser konstiga ut?
Tjejerna- Ne vadå?, dome ju skit snygga!
Jag- Men dom är på fel håll.
Tjejerna- Vadå fel håll?
Jag- Alltså dom är bak och fam.
Tjejorna- Men de syns ju inte
Jag - Kanske inte, men det känns fel haha.
Camilla- Du måste vända på dom.
Jag- Mm det är nog lika bra.
Tjejorna- Men det syns ju inte.
Camilla- Jo, men de känns ju inte bra för henne.

Tjejorna Sätter sig ner och börjar dra i mina leggins lika så Camilla. Dom börjar sedan bråka om hur mina leggins ska va. Eftersom att dom har två ränder på sig så tyckte Camilla att ränderna skulle vara på sidorna av mina lår medans dom andra tjejorna tyckte att ränderna skulle vara bak och fram på låren haha. Jag sa sedan till dom att jag skiter i hur dom ser ut nu för nu har vi stått här inne i 20 min och inte kommit fram till något. Jag kunde ju lika väl vänt på legginsen med en gång i stället men det gjorde jag inte, varför vet jag ej haha.

Gick sedan ut till Veronica

Veronica- Fick du vänt på dom nu?
Jag- Ne, de sket dig!
Veronica- Aja men de syns ju inte ändå.

Så jag gick med dom bak och fram hela kvällen, men jag tror inte någon annan såg det..hoppas jag inte!

Det var i alla fall en fruktansvärt rolig kväll i går och TACK alla mina goa vänner för att ni gjorde den oförglömlig!
Och Veronica du var som en solstråle i går :)



Här har ni mig med mina leggins bak och fram haha. Det var den enda bilden jag tog i går innan vi skulle gå ut. Inte den bästa bilden haha men skit samma. Man kanske inte ser så bra på bilden men ni ser ju att det är en svart rand där bak och en där fram.



Kommentarer
Postat av: *vivvi*

Ja gumman en riktigt oförglömlig kväll =) riktigt lyckad =)....

Du var också som en solstråle =)...vi får ha fler sånna kvällar snart igen =),,,,puss

2009-10-31 @ 16:15:29
URL: http://strikeaposev.blogg.se/
Postat av: Malin

shit va du har en cool stil och olika fina frisyrer. har kollat igenom dina outfit bilder och jag älskar dina kläder och hur du har ditt hår. du passar nog i allt kan jag tänka mig :)

2009-11-29 @ 23:25:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0